Wuxi Reliance Technology Co., Ltd

L'esposizione AAPEX hè finita cun successu

20

AAPEX Hè a più grande piattaforma di visualizazione di l'industria di l'industria di l'automobile dopu a vendita di l'automobile, chì simbolizza u mercatu globale di l'automobile dopu a vendita di più di un trilione di dollari americani.Una di e fiere di l'industria, chì mette in risaltu l'aftermarket di l'automobile è i prudutti di cura di l'automobile.Cum'è l'esposizione cummerciale più efficace in l'industria di i pezzi di l'auto in l'Americhe, durante l'esposizione AAPEX, pudete mette in cuntattu cù e tecnulugia di l'industria più avanzata da u mondu è l'analisi di tendenza di l'industria da esperti ogni annu.

I prudutti di a nostra sucietà anu fattu una maravigliosa apparizione in l'esposizione, attiratu l'attenzione di l'invitati di a mostra cù vantaghji eccellenti di u produttu, dimustratu cumplettamente a nostra forza di marca, è hà riunitu l'attenzione di l'audienza.

Semu un fornitore prufessiunale di stuoie TPE, chì produce sia tappetini persunalizati sia tappetini universali di vittura.

A mostra hè finita cun successu.A nostra cumpagnia ùn vi scurdate di l'intenzione uriginale è vi furnisce megliu servizii è prudutti.

21 22

23

PIÙ PRODOTTI

24

Profilu di a cumpagnia

25

Prucessu di pruduzzione

26


Tempu di Postu: Nov-05-2022