Wuxi Reliance Technology Co., Ltd

In u spiritu di Thanksgiving Day!

Un ghjovanu hà vistu u so Maestru di a Primaria in una cerimonia di matrimoniu.

Hè andatu à salutallu cù tuttu u rispettu è l'ammirazione !!

Li disse :
” *Pudete ancu ricunnosce mi Signore ?’*
'Ùn pensu micca cusì !!', disse u Maestru, ' *pudete mi ramintà cumu avemu scontru ?'*

U studiente hà dettu:
"Eru u vostru Studente in u 3rd Grade, aghju arrubatu un orologio da polso chì appartene à u mo cumpagnu di classe allora perchè era unicu è fascinante.

U mo cumpagnu di Classe hè ghjuntu à voi pienghjendu chì u so orologio da polso era statu arrubatu è avete urdinatu à tutti i Studienti di a Classe di stà in linea dritta, di fronte à u muru cù e mani in sopra è l'ochji chjusi per pudè verificà e nostre sacche.

À questu puntu, aghju diventatu nervoso è terrorizatu da u risultatu di a ricerca.A vergogna chì aghju da affruntà dopu chì altri Studenti anu scupertu chì aghju arrubatu u Watch, l'opinioni chì i mo Maestri si feranu annantu à mè, u pensamentu di esse chjamatu "latru" finu à chì lascià a Scola è a reazione di i mo Parenti quand'elli anu da sapè di u mo azzione.

Tutti issi pinseri chì scorrivanu à traversu u mo core, quandu di colpu era u mo turnu d'esse verificatu.

Sentu chì a to manu si scivolava in a mo sacchetta, aghju purtatu u Watch è immerse una nota in a mo sacchetta.A nota diceva " * smetti di rubà.Diu è l'omu odia.A robba ti vergogna davanti à Diu è à l'omu

Eru impastatu da a paura, aspittendu chì u peghju sia annunziatu.Eru surpresu chì ùn aghju intesu nunda, ma Signore, avete cuntinuatu à circà i sacchetti di l'altri Studenti finu à l'ultima persona.

Quandu a ricerca era finita, ci hà dumandatu à apre l'ochji è à pusà nantu à e nostre Sedie.Aviu paura di pusà perchè pensava chì mi chjamate prestu dopu chì tutti sò stati seduti.
Ma, à a mo maraviglia, avete mostratu l'orologio à a classe, l'hà datu à u patrone è ùn avete mai dettu u nome di quellu chì arrubbava l'orologio.

Ùn m'avete micca dettu una parolla, è ùn avete mai parlatu di a storia à nimu.In tuttu u mo sughjornu in a scola, nimu Maestru o Studiente sapia ciò chì hè accadutu.


Tempu di Postu: 26-Nov-2021