Wuxi Reliance Technology Co., Ltd

Shanghai legisla per prumove l'applicazione innovativa di i veiculi cunnessi intelligenti senza driver

6

A 46a riunione di u Cumitatu Permanente di u 15u Cungressu Populare Municipale di Shanghai, chì si chjude u 23, hà vutatu è passatu u "Regulamenti di a Nova Area di Shanghai Pudong per a Prumozione di l'Applicazione Innovativa di Veiculi Intelligenti in Rete Senza Piloti" (abbreviazione: "Regolamenti"), chì hè u Shanghai Municipal U 14 Pudong New Area Regolamenti formulati da u Cumitatu Permanente di u Cungressu Naziunale di u Populu Sutta l'autorizazione di u Cumitatu Permanente di u Cungressu Naziunale di u Populu.

U Regolamentu Pudong New Area nantu à i Veiculi Intelligenti Connessi votati è passati in questa riunione hè di grande significatu per dà u rolu di pioniere di Pudong New Area, rinfurzendu a capacità d'innuvazione tecnologica è a cumpetitività industriale di i Veiculi Intelligenti Connessi, è creendu l'altitudine cumandante. per u sviluppu di i veiculi cunnessi intelligenti.

"Regulamenti" un totale di 34, cumpresi principalmente cinque aspetti.I "Regolamenti" s'applicanu chjaramente à u sviluppu di l'attività di l'applicazione innovativa cum'è i testi stradali, l'applicazioni di dimostrazione, l'operazioni di dimostrazione, è l'operazioni cummerciale di veiculi cunnessi intelligenti senza conducente in e sezioni stradali designate è e zone in l'area amministrativa di Pudong New Area, è ancu. cum'è travagliu di supervisione è gestione cunnessu.U Guvernu Municipale di Shanghai stabilisce è migliurà u mecanismu di coordinazione di u travagliu è e misure politiche per prumove u sviluppu di l'industria ICV è ottimisimu l'ambienti di l'applicazioni innovatori;l'informatizazione ecunomica municipale, u trasportu, a securità publica è altri dipartimenti stabiliscenu meccanismi di prumuzione pertinenti;u Dipartimentu di Sviluppu è Riforma Municipale di Shanghai hè rispunsevule per a coordinazione di l'applicazioni ICV Innovative relative à a nova custruzzione di infrastruttura, etc.

I "Regulamenti" esigenu rinfurzà a custruzzione di l'infrastruttura di coordinazione veiculu-strada è a piattaforma di cuntrollu di nuvola di coordinazione veiculu-strada;secondu l'autorizazione di l'autorità naziunali pertinenti, sustene l'imprese per realizà applicazioni di carte piloti d'alta precisione in spazii specifichi di Pudong New Area, è prutegge strettamente a sicurità di dati di carte d'alta precisione;à u listessu tempu, rinfurzà a sicurità di dati è a prutezzione di l'infurmazioni persunali, è regulà strettamente a trasmissione di dati transfruntiera.

I "Regolamenti" anu chiaritu ancu e misure pertinenti di risposta d'urgenza: in casu di fallimentu di un veiculu in rete intelligente senza pilotu, l'impresa deve fà un ghjudiziu in cunfurmità cù i requisiti tecnichi è piglià e misure currispondenti per assicurà chì u veiculu hè in un statu sicuru. ;chjarificà a gestione di l'accidenti di trafficu, u caricamentu di l'infurmazioni di l'accidenti è l'applicazione di l'accidenti.Obligazioni di segnalazione per assicurà a tracciabilità è a responsabilità.

Semu un fornitore prufessiunale di stuoie TPE, chì produce sia tappetini persunalizati sia tappetini universali di vittura.

7 8 9 10 11

PIÙ PRODOTTI

12

Profilu di a cumpagnia

13

Prucessu di pruduzzione

14


Tempu di Postu: Nov-26-2022