Wuxi Reliance Technology Co., Ltd

A pulizia di i tappetini di a vittura hè assai impurtante!

1

Tappetini di vittura ponu assorbe l'acqua è a polvera, cusì sò equivalenti à una stazione di fonte di contaminazione centralizzata è deve esse pulita u più prestu pussibule.Altrimenti, dopu à un bellu pezzu, i battìri multiplicate, chì ùn anu micca solu a qualità di l'aria in a vittura, ma ancu a salute di u pruprietariu.

Quandu avemu bisognu di pulisce i tappetini di a vittura?Pudemu guardà u culore.In cunfrontu cù quandu avemu compru prima a vittura, u culore di i tappetini di u carru diventa più scuru, chì indica chì ci hè troppu polvera, perchè deve esse puliti.

Cumu pulisce i tappetini di a vittura?

I tappetini di l'auto ùn ponu esse puliti da solu lavà cù l'acqua.U metudu currettu deve esse di dà li à un lavanderia per a pulizia, o pudete pulizziari manualmente.À u listessu tempu, sicondu i diversi materiali, i metudi di pulizia di stuoie di vittura sò ancu diffirenti.

1. i tappetini di peluche è linu pò esse aspiratu cù un aspiratore.Se i tappetini di peluche ùn sò micca puliti, ponu esse puliti cù acqua è detergente, è poi siccati.

2. Tappetini di coghju deve esse scrubbed cù un pannu umitu o dipped in detergent.Ùn hè micca cunsigliatu per lavà cù l'acqua, è ùn deve micca esse imbulighjate in acqua o esposti à u sole.

3. tappetini di plastica è tappetti di gomma ponu esse spazzolati cù acqua è detergente è siccati in l'aria.

4. i tappetini di sita anellu sò lavati direttamente cù una pistola d'acqua.

Prestate attenzione à questi quandu pulite u tappettu

1. ùn hè micca cunsigliatu di immerse cumplettamente è spazzola in acqua, chì ùn solu dannà u ligame di parechji strati di materiali diffirenti in l'internu di stuoie, ma ancu fà chì i tappetini si secchi lentamente, affettendu cusì l'effettu di l'usu è pruvucannu l'umidità. a vittura.

2. i tappetini deve esse siccatu o seccu dopu a pulizia per evitari di pruvucà l'umidità in a vittura.

Attenzione deve esse pagatu à a selezzione di fluor stuoie

1. selezziunà i stuoie di u carru spiciali uriginale, perchè u tappettu di u pavimentu pò esse ghjustu cù a cavità di u chassis, cù megliu prutezzione, insulazione di u sonu è effetti anti-skid, più sicura è cunfortu, è a qualità di u produttu garantita.

2. i tappetini deve esse furnitu cù un rapportu formale di prova di prutezzione di l'ambiente, chì hè più amichevule è ùn affetta micca a salute.

3. s'ellu u travagliu hè bella, s'ellu u mudellu hè bella, s'ellu e funzioni sò cumpleta, è s'ellu i funzioni di suction, assorbimentu di polvera, decontamination, insulation sonu è prutezzione di u tappettu principali sò i più impurtanti.Ùn mette micca u carrettu davanti à u cavallu, perchè a bellezza rinuncia à a funzione, è a sicurità ùn hè micca garantita, vale à dì per rinunzià a vita.

4. verificate s'ellu u fabricatore di stuoie hè un fabricatore prufessiunale, cù u so tempu di creazione, u scopu di l'affari è a marca indipendente.Paragunate u prezzu è sceglite un cuscinettu di pede cù un rendimentu altu di costu.

U ciclu di mantenimentu di a vittura dipende da a vostra situazione persunale.Pruvate micca di ritardà troppu longu.Di sicuru, in u prucessu di mantenimentu propiu, duvete ancu cunsiderà a situazione attuale di a vostra vittura è eseguisce un mantenimentu cumpletu è detallatu di a vostra vittura.


Tempu di post: 23-jun-2022