Wuxi Reliance Technology Co., Ltd

A storia di a marca RELIANCE

Wuxi Reliance Technology Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale di prudutti interni di l'automobile, situatu vicinu à u bellu Lago Tai cù trasportu faciule.Dapoi a so creazione in u 2005, a cumpagnia hè stata impegnata in a ricerca è u sviluppu, u disignu, a produzzione è a vendita di accessori interni di l'automobile è materiali cunnessi.

tappetini di vittura

Reliance hè una marca orientata à l'utilizatori.2012, u grande busta di cuoio e stuoie di vittura anellu di seta hà cuminciatu à diventà u mainstream di i prudutti di u mercatu domesticu.Fighjendu un ochju à u mercatu glubale di stuoie di vittura, l'Europa è i Stati Uniti chì, cù una cultura di vittura sviluppata, ùn si trovanu micca in i grandi stuoie di pelle in busta occupanu u mainstream di u mercatu, cumminati cù Toyota in l'avvenimentu di l'America di u Nordu, ripensemu. chì tipu di stuoie di vittura hè veramente in linea cù i bisogni di i pruprietarii di vitture.

Reliance brand fundatore, chì hà viaghjatu in Giappone, Germania, i Stati Uniti è più di una decina di paesi, chì ùn hè micca un viaghju simplice, ma scopre in profonda u campu di l'auto uriginale è a terminal 4s store, a cumunicazione faccia à faccia cù u persunale prufessiunale, à truvà fora una nova generazione di car floor mats material.This tempu hà trovu u materiale di prutezzione di l'ambiente TPE, dopu à i twists and turns di a so applicazione innovativa in i prudutti TPE car floor mats, a nascita di "All in one TPE health car. mats "serie di prudutti, sperendu à dà à i pruprietarii di vitture una sperienza di guida sana è sicura.


Tempu di Postu: Dec-08-2021