Wuxi Reliance Technology Co., Ltd

Queste decorazioni di l'internu di e vitture puderanu esse periculi nascosti!

Parechji prupietari piace à decorate decorazioni exquisite in ogni angulu di a vittura.Ma sapete chì daretu à sti decoru dilicati ponu esse ammucciati periculi per a sicurità di guidà.

Oghje, avemu da parlà di l'affari interni di a vittura chì necessitanu attenzione.

1.Car tappetini

U tappettu in u carru deve sceglie a dimensione adatta.

In particulare, u tappettu sottu u sediu di u cunduttore hè assai impurtante per currisponde à u mudellu.I tappetini di vittura inappropriati sò propensi à cambià è affettanu u funziunamentu di u driver.Tappetini adatti ùn deve micca affettà l'usu di l'acceleratore è i pedali di frenu, è avè un bonu rendimentu anti-skid.

Per più infurmazione nantu à i TAPPI antiscivolo persunalizati, cliccate nantu à u ligame di u produttu sottu:Tappetini 3D TPE per tutte e stagioni

图片2

2. Prufume di vittura

Cum'è a maiò parte di u perfume di l'automobile cuntene alcolu disolvente è altri sustanzi inflammabili, in l'estiu è altri cundutti di u tempu d'alta temperatura deve esse particularmente attenti.Altrimenti, u prufume di u veiculu di l'ocurrenza pussibili esplode per via di a temperatura alta aspetta per una circustanza.

3. U sole di sole

Puru pads sunnu pò prutezzione di u dashboard da u sole à un certu puntu, è cusì fade.

In ogni casu, quandu si stallanu pads di sunscreen, ombreggiatura è altre decorazioni interni, l'attenzione deve esse pagata per ùn bluccà l'uscita di l'airbag per impedisce l'apertura di l'airbag.

4. A pupa

Un saccu di pruprietarii di vitture piace à stack bambole sottu à u parabrisu posteriore.

Ma hè in realtà una finestra impurtante per i cunduttori per vede ciò chì succede daretu à elli

Una volta bluccata a linea di vista, affetterà l'osservazione di l'ambiente circondu

Cusì generà un periculu nascostu di accidenti di trafficu.

Cù [RElience] cum'è a marca principale, i nostri prudutti principali sò: stuoie full TPE è XPE salute, stuoie universali, stuoie cuttable, è avè ottenutu brevetti pertinenti.I nostri prudutti sò prudutti verdi naturali, micca tossichi, micca inquinanti è ecologichi, chì ùn solu purteranu a pulizia à a vostra vittura, ma ancu vi darà un sensu caldu è còmode, è sò amati da a maiò parte di i venditori è i pruprietarii di vitture. .

Ci concentremu nantu à u sviluppu di suluzioni innovatori per fà a guida più faciule.Hè per quessa chì travagliammu solu cù materiali di qualità è fornitori pruvati, è pudemu risponde à e nostre alte aspettative.Se ùn site micca cuntentu di i prudutti acquistati per una certa ragione, u nostru dipartimentu di serviziu di u cliente vi furnisce un serviziu attentu!

Benvenuti à dumandà!

 


Tempu di post: 17-May-2022