Wuxi Reliance Technology Co., Ltd

Trè passi per cumprà stuoie di vittura d'alta sicurezza

Sia chì i tappetini di vittura sò boni o micca, da una banda, dipende da u materiale, l'aspettu, etc., u più impurtante hè u rendiment di sicurità! Car mats chì hè cunsideratu bè, a maiò parte di a ghjente pò sente chì finu à chì a linea di belli, stuoie di vittura, ancu s'ellu hè chjucu, ma s'ellu ùn hè micca sceltu bè, lascià daveru un periculu oculatu considerableu, oghje vi parlemu di u trè passi per sceglie un altu fattore di sicurità tappetini vittura.

Ch'ella sia faciule di slide?
Se u tappettu di a vittura hè troppu grande o troppu chjucu, serà faciule fà fà u prucessu di frenu in u turnu, se sta volta u vostru pedale hè appiccicatu o ingannatu da u tappettu, pò causà un accidente di trafficu. Immaginate, quandu vi guidate nantu à l'autostrada, per via di u muvimentu di u pad di u pede, risultatu in u vostru fallimentu di coglie i freni in u tempu, a probabilità di un accidente di trafficu ùn hè micca battutu per aumentà?
Car mats cumpagnia tecnicu espertu hà dettu: Stuoie di vittura generale sò faciuli à slide, u primu mutivu hè a taglia di stuoie ùn hè micca adattatu, u sicondu mutivu, i stuoie di vittura ordinariu sò fondu pianu, un tali fondu stessu hè facile à causà sliding. cusì, quandu sceglie, hè megliu à avè un snap, o u fondu hà un unghie molle non-slip, tantu più sicuru.

Materiale
Ch'ella cuntene sustanzi tossichi, s'ellu ci hè un odore, s'ellu si tratta di sustanzi inflammabili. Vede s'è i tappetini di vittura selezziunati anu odore, l'odore hè troppu grossu affetterà direttamente l'umore di guida. So in a selezzione di materiali deve sceglie quelli senza odore, è hà una multi-layer high-di qualità prutezzione di l 'ambienti shock absorption materiali insulation sonu, à volte perchè a caduta accidintali di cigarette butts u focu, à pagà attente à! Micca solu si senti còmuda, ma ancu prutege u suede di vittura originale in tutti l'aspettu, salvendu u prublema di dis-assemblea è a stallazione.

Facile da pulisce
Sceglie quelli stuoie di gomma cum'è a vittura originale circundatu da un disignu tridimensionale di u latu altu, ùn solu pò impedisce in modu efficace a polvera di entra in a gomma di u pianu, è faciule da pulisce, scrub cun un pannu umitu o risciacquare cù acqua.


Tempu di Postu: Settembre-08-2021