Wuxi Reliance Technology Co., Ltd

Chì tippu di tappetini di vittura anu bisognu di l'amatori off-road?

I tappetini di l'auto sò elementi essenziali di l'internu in a maiò parte di a guida di ogni ghjornu, è portanu ancu a pesante rispunsabilità di l'anti-slip è a prutezzione di u corpu quandu fora di strada. I tappeti tradiziunali in pelle sò generalmente impermeabili è ùn ponu micca purtate fangu è acqua quandu sò fora di strada. À u listessu tempu, u poviru flessibilità di a pelle, in a guida intensa sottu u risicu di deformazione è pedali appiccicati, è micca adattatu per l'usu off-road. Dunque, ci sò ancu pruduttori per rally cross-country è u sviluppu cummerciale di supporting car mats, BMW hà per u mini cù una stuoia TPE impermeable speciale, è in u debut Rally Dakar.

U prucessu di sviluppu di stuoia di vittura TPE hè u più anticu da u Gruppu BMW, currispundenu à u mudellu speciale di u mudellu, l'iniezione di u tappettu di a vittura, u tappettu di l'auto TPE hà una bona resistenza à u clima è a flessibilità, pò adattà à l'ambiente estremu di i bisogni di guida. Sta funzione vene principalmente da e caratteristiche di a materia prima - materiale elastomeru termoplasticu TPE.

TPE hè attualmente un materiale di prutezzione di l'ambiente ricunnisciutu internaziunale, utilizatu principalmente in i prudutti di i zitelli, l'equipaggiu medicale, i prudutti di lussu ligeri è altri campi, cum'è ciucciu per i zitelli, mazze di golf, etc., cù una capacità di prucessu eccellente è una prutezzione ambientale. Adupratu per sviluppà stuoie di pede di vittura, pò avè un impermeabile paragunabile à i tappetini di gomma, mentre chì hè ecologicu è inodore, u TPE pò resiste à differenze di temperatura di -25 ° -75 °, pò adattà à l'ambiente duru di temperature alte è basse quandu hè off- strada!

À u listessu tempu, e caratteristiche impermeabili è facili da piglià cura di e caratteristiche sò ancu populari trà i pruprietarii di vitture, per mezu di u tappettu di l'auto TPE di stampaggio d'iniezione di muffa ùn lasciarà micca cuciture, a superficia pò esse cuncepita cù un mudellu speciale anti-slip è un canale di almacenamentu di terra. U fangu off-road è a sabbia purtata da u sole seranu bluccati in a superficia, basta à lavà cù una pistola d'acqua per pulisce!

U materiale hà una migliore resistenza à l'abrasione cumparatu cù a pelle, è ùn hè micca facilmente deformatu in a guida à longu andà, cù a fissazione di a fibbia di a vittura originale, pò maximizà a prutezzione di a sicurezza di guida off-road! Questa stuoia di vittura in TPE off-road per tutte e stagioni, cù a so durabilità eccellente è a prutezzione di l'ambiente, occupa u principale mercatu di forniture auto in Europa è in i Stati Uniti, hè diventatu u standard per i pruprietarii di vitture stranieri.


Tempu di Postu: Settembre-08-2021