Wuxi Reliance Technology Co., Ltd

Tencent aiuta u sviluppu di alta qualità di l'industria automobilistica intelligente in rete

Tencent aiuta l'alta qualità1

I quattru dipartimenti di u trasportu, a riforma, l'industria è a tecnulugia di l'infurmazione di Shenzhen, è a polizia di u trafficu anu publicatu inseme un documentu, prupunendu di custruisce un puntu di riferimentu naziunale per u sviluppu di alta qualità di veiculi intelligenti in rete, è custruisce una innuvazione influente glubale è applicazione highland per intelligente. veiculi in rete.

Cum'è un rappresentante di e cumpagnie tecnologiche di Shenzhen, Tencent hà tenutu a Cunferenza di Ecologia Digitale 2022.Zhong Xiangping, vicepresidentu di Tencent Group è presidente di Tencent Smart Transportation and Mobility, hà dettu chì l'integrazione di u digitale è u reale si sviluppa in prufundità, è i trè partiti di vitture intelligenti, trasporti intelligenti è cità intelligenti avanzanu à a listessa frequenza.Tencent hà da cunfurmà cù a strategia naziunale di custruisce una putenza di trasportu, esse un assistente digitale per l'aghjurnamentu è a trasfurmazioni di l'industria di u trasportu, cuntinuà à cunsulidà tecnulugii superiori, rinfurzà a cuuperazione industriale, è aiutà à custruisce un futuru trasportu "centratu in u populu".

In a cunferenza, Tencent è i so partenarii ecologichi anu dimustratu inseme l'esplorazione di aiutà à a trasfurmazioni digitale di l'industria di u trasportu in l'ultimi trè anni, è cumminata cù l'accumulazione in profonda in campi di tecnulugia digitale cum'è nuvola, carte è gemella digitale, hà publicatu a "Soluzione Digitale di Traffic Twin Map".

Attualmente, basandusi nantu à l'accumulazione di tecnulugia in ghjochi, nuvola, AI, carte è guida autònuma, Tencent hà custruitu un sistema di gemella digitale in tempu reale full-link da a percepzione di fusione, u meccanismo è a modellazione di dati, a deduzione di simulazione, a decisione ausiliaria à u terminal. touch , chì furnisce soluzioni avanzate per l'industria in i campi di teste di guida autonoma, servizii di carte d'alta precisione, viaghju intelligente è trasportu intelligente.

Finu à avà, Shenzhen hà liberatu trè lotte di strade di prova di strada ICV, cù un totale di 201,37 chilometri di strade di prova ICV aperte è 187 strade di prova aperta.195 avvisi di dimostrazione di teste sò stati emessi à 13 cumpagnie cumprese Tencent è Xiaoma.À a fine di u 2025, Shenzhen hà da piglià l'iniziu in a realizazione di "mila veiculi in una cità", custruisce un cluster industriale di punta di veiculi cunnessi intelligenti in u paese, è diventerà un benchmark naziunale per u sviluppu di alta qualità di veiculi intelligenti cunnessi. .

Semu un fornitore prufessiunale di stuoie TPE, chì produce sia tappetini persunalizati sia tappetini universali di vittura.

Tencent aiuta l'alta qualità2

Tencent aiuta l'alta qualità3

Tencent aiuta l'alta qualità4

Tencent aiuta l'alta qualità5

Tencent aiuta l'alta qualità6

PIÙ PRODOTTI

Tencent aiuta l'alta qualità7

Profilu di a cumpagnia

Tencent aiuta l'alta qualità8

Prucessu di pruduzzione

Tencent aiuta l'alta qualità9


Tempu di Postu: Dec-03-2022